Codul (devine) penal

Asa cum spunea si Mihai Giurgea, Romania a devenit, de la 1 februarie, Republica Infractionala. Noul Cod Penal simplifica luarea de mita de la 12 ani la 7 ani, traficul de influenta s-a  injumatatit de la 10 ani la 5 ani si infractiunea de inselaciune a scazut de la 20 de ani la numai 5! Interceptarile au devenit complet inutile deoarece persoana in cauza va trebui mai intai anuntata  ca impotriva ei s-a inceput urmarirea penala… iar acestea nu sunt decat o parte din noile schimbari prevazute in acest cod.

In mod evident, persoanele care se bucura de aceste schimbari sunt tot ei, calaii nostri simpiterni: deputatii, ministrii, afaceristii, patronii, directorii, primarii, liderii de sindicate s.a.m.d.

Adevarul este ca nu ma mai mira nimic si-mi este cat se poate de limpede  faptul ca asistam deja la o parodie nationala. Propun ca la urmatoarea schimbare a Codului Penal sa fie implementata, negru pe alb, anarhia! Ce sens mai are sa ne complicam? Ce ar fi daca pe hartiile tiparite de ei, toti cei mentionati mai sus, ar avea imunitate deplina, ca “mai pe fata” de atat nici ca se putea. Am ajuns la cel mai jos nivel posibil si ramanem in plin picaj. Se pare ca poporu’ a uitat complet de zicala “Ne-a ajuns cutitul la os”. Deja suntem sfartecati cu salbaticie si nu ne ajunge. Multi cetateni se-ntreaba ce ar putea face in aceasta situtie disperata? Nimic mai simplu oameni buni! Sistemul este precum cancerul, ne doboara incet si sigur, deci masacrul este inevitabil.  Solutia? Revolta! Si incep sa ma indoiesc de faptul ca va fi mai rau dupa rebeliune decat este acum. Macar am avea parte de putina liniste sufleteasca.

Daca as da frau gandurilor si as incepe sa instig deliberat, fara sa-mi pun granite,  acest blog ar disparea de pe internet si odata cu el probabil ca ar disparea si libertatea autorului. Rezultatul ar fi: inca unu’ dupa gratii care a incercat in zadar, caci oile au dezvoltat, se pare, abilitatea de a hiberna. 

Conditiile de trai sunt inumane de multe decenii, legile sunt facute pentru ei; hotii la cravata scapa pe usa din dos in timp ce noi urmarim docili toate infractiunile ca pe un film prost de actiune cu final tragic.

Mai sunt unii care-mi spun sa plec de aici, sa-mi gasesc un rost pe teritoriul altei tari. Cam oriunde as poposi, dragi prieteni, toti ma vor considera un gunoi din simplu fapt ca sunt  roman sau tigan pentru ca Europa a avut grija sa ne fuzioneze. Si pana la urma de ce sa plec din tara mea?  Sa plece ei! De ce-si bat joc de vietile noastre, ne dau ei altele?

Tot ce se-ntampla in tara noastra – si nu numai - pare sa confirme cu pasi marunti teoriile conspirationiste in care, personal, cred cu tarie. Da, sunt alienat! Da, cred in aceste, asa-zise, basme! Oricum nu ar fi prima data cand oamenii imi spun ca traiesc intr-un produs al imaginatiei. Oare? Nici n-are rost sa-ncep…

Nu tine de competenta mea sa fac lumea mai buna si ma simt neputincios, singur impotriva tuturor! Din natiunea asta n-a mai ramas decat teama si umbra unui vis, dar continui sa sper cu disperare, sa gasesc  ce mi se cuvine… un rasarit de soare.


Irefutabil sau nu?

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 
;